matka rządzi matka radzi matka nigdy cię nie zdradzi

Świąteczna fala.

Porwała nas kolejny raz świąteczna fala. Choinka już ubrana, mój ananas sam wykonał gwiazdkę na czubek. Pierniczkowe warsztaty z dzieciakiwformie.pl wciągnęły go bez reszty. Byliśmy w Krzeszowicach oglądać żywą szopkę, kolędy ćwiczymy w góralskiej wersji (ananas mój ma jakieś takie ciągoty góralskie). Mamy też dwie kule śniegowe w zamrażarce, tak na wszelki wypadek gdyby w święta nie było śniegu.

Nie będziemy siedzieć w domu w te święta, o nie. Serce matki do matki matki się rwie. Mama moja na całe święta w sanatorium w Ciechocinku, blisko Torunia, więc w mieście Mikołaja Kopernika przyjdzie nam w tym roku kolędować. Bierzemy wałówkę pyszności i  do mamy! Do babci!

Teraz, gdy sama jestem matką, wyobrażam sobie ile trudu i zmartwień dostarczyć mej mamie musiałam przez całe życie. Też się martwiła o wszystko, jak ja o Macia: czy mu ciepło, czy nie za chudy, czy nie za mało je warzyw, czy zęby dokładnie umyte, czy w przedszkolu mu się podoba, czy fotelik samochodowy wygodny, czy jest szczęśliwy, czy mu pozwalam na za wiele…. i milion innych. Ilość tych zmartwień rosła razem ze mną. Całe swoje serce mi dała i kocham ją bardzo i po prostu do mamy chcę.

Przy okazji tej wspaniałej wizyty zwiedzimy z babcią kilka ciekawych miejsc, które są w te dni otwarte, na przykład muzeum podróżnika z kolekcją nakryć głowy Tony Halika. Później przyjdzie pora na równie konieczne odwiedziny u dziadka, drugiej babci i drugiego dziadka.

I o to chodzi! Lubimy być w ruchu!

Wszystkim życzymy Wfotoymarzonych Świąt!

Leave a Reply

Tag Cloud

