matka rządzi matka radzi matka nigdy cię nie zdradzi

Pływanie i płakanie

Widząc u mojej latorośli dziki pęd do wody, zapisałam nas na kurs pływania. Zajęcia niedaleko (basen dla dzieci Herbewo, Kraków) w niedzielę o 13.00 trwają pół godziny. Grupa wiekowa 2-3 lata.Akuracik. Pierwszy raz bardzo fajny-woda cieplutka, Macio niczego się nie boi, dwie panie instruktorki biorą go w obroty i serwują tyle ćwiczeń, że nie ma czasu na fochy i gonienie rozpraszających, pływających wszędzie piłek. Ćwiczenia nam się w miarę udają, jedno tylko nie, gdy Macio zamiast w rękawkach płynąć do mamusi, to mamusi z szelmowskim uśmieszkiem uciekał🙂 Skakanie do wody i dawanie nura było the best.

 Schody zaczęły się na drugiej lekcji, gdzie już nie było pań instruktorek, tylko też przemiły i profesjonalny, ale jednak pan. A mój dzik chyba woli panie. Było parę “małych dramatów”, typu “ja chcę konewkę”, albo “Mamo, nie trzymaj mnie, ja chcę sam”, czy też “Pan na mnie chlapie”. Reprymenda dla mnie, że trochę za często Maćka podtrzymuję, że tak się nigdy nie nauczy pływać, ale.. jak tu go nie podtrzymywać, kiedy widzę i drżę, że zaraz puści piankową deskę i pójdzie pod wodę… Starałam się jednak bardzo słuchać rad instruktora i dzielnie, mimo małego buntu na pokładzie wykonywać ćwiczenia. Pół godziny zleciało jak 5 minut- trochę łez, trochę radości, ale duże postępy i super przygoda z wodą.  Co warto wziąść na basen? Dużo jedzenia i picia. Maciuś po basenie ma apetyt jak smok!

Comments on: "Pływanie i płakanie" (1)

  1. Sama w młodym wieku też w ten sposób nauczyłam się pływać. Później jako nastolatka nawet pływałam zawodowo z niemałymi sukcesami.😉 Gdyby Panie szukały ciekawych basenów na terenie Krakowa, gdzie można popływać z dziećmi polecam nową stronę internetową, gdzie ja wyszukuje sobie różne atrakcje w naszym mieście, aby móc gościom odwiedzającym mnie, zawsze pokazać coś świeżego.
    Adres tej strony to – http://krakow.treespot.pl

    Pozdrawiam wszystkie mamy. Trzymajcie się

Leave a Reply

Tag Cloud

