matka rządzi matka radzi matka nigdy cię nie zdradzi

wyjątkowa wiosna

Siedzę i patrzę i oczom nie wierzę. Nasza Cafe Culca otwarta. Jest! Wreszcie!Wspaniała! Kolorowa i przytulna!

 Goście, delektując się widokiem na rzekę, popijają pyszną kawkę lub smoothiesa, czytają gazetę. Pociechy swawolnie brykają wykorzystując naszą przestrzeń. Pachnie kawą. Przez szybkę witryny kusi tarta malinowa. W kuchni twórcza atmosfera. Po słonecznym weekendzie przyszła pora na deszczowe refleksje …  

Wreszcie ochłonęłam po otwarciu. Było piękniej niż to sobie wyobrażałam. Miejsce, które tyle lat stało puste, które wymagało ogromnej i czasochłonnej pracy sztabu ludzi z naszego super crew, by dziś było tak kolorowe i przytulne, wreszcie ożyło. I chyba się wam podoba🙂 Dzięki, że wpadliście i nadal wpadacie.

 Dzieciaki są kochane. Od razu odkryły wszystkie culcowe niespodzianki . Mini ścianka do wspinania, wielkie pufy do odpoczywania, tablica do rysowania, dziurki, rurki, zakamarki, zabawowy regalik.. no i baloooony. Balonów miliony. Radości było co niemiara.

W Cafe Culca ciężko się skupić :-)  A to wpadnie  jakiś szalony artysta z programem na ciekawe warsztaty, to znajomi , to przechodnie kuknąć co to za nowe miejsce, to dostawa książeczek, to zabraknie oliwy i trzeba do sklepu.. i tak w kółko.

Ja rozpoczęłam nową drogę życia.  Przestałam być matką 24h. Macio idzie już pełnowymiarowo do przedszkola. Brakuje mi go bardzo, na szczęście narazie wpada z Babcią do Cafe na zupkę lub chrupka. Cafe Culca i ja mamy swoje 5 minut,  a Macio ma resztę życiowej doby, czyli 1435 min.

Nie możemy się doczekać warsztatów. Już niedługo.  A w głowie mnóstwo pomysłów. By było pięknie i jeszcze lepiej.

Comments on: "wyjątkowa wiosna" (4)

  1. Byłam u Was pierwszy raz, w piątek. Od samego wejścia przyjaźnie powitana przez ekipę za barem. Mój Oskar zachwycony. Przede wszystkim najbardziej zaciekawiony tym co dzieje się za drzwiami służbowego wejścia:)) Potem wchodził w kudłaty tunel pod stołem… Kawa pyszna! Fajnie, że jest takie miejsce pozbawione męczących, zagranicznych turystów bezwiednie szukających miejsca na to aby się po prostu upić. To jest nagminne na Kazimierzu. U Was czuje się jak w domu:) Polece to miejsce koleżance. Odwiedzimy Was jutro!

  2. Bardzo się cieszymy! Takie słowa dodają nam skrzydeł. Dziękujemy.

  3. mila_i_bonifacy said:

    Byliśmy z dziećmi w niedziele. Im niewiele potrzeba do szczęścia rodzice jednak bardziej krytyczni. Miejsce jak miejsce. Dla mnie nic wyjątkowego. Mało odkrywcze menu. Ciasta marchewkowe, tarty są już teraz w wielu kawiarniach i wierzcie mi, że są lepsze bo robione z ciasta francuskiego przygotowanego na miejscu, a nie tak jak u Was z gotowego zakupionego w sklepie. Niestety da się to wyczuć. Jeżeli chodzi o kawę to też nie przesadzałaby z jej “pysznością”. Zamówiliśmy latte. Pływała w niej duża ilość fusów. W domu mogę taką wypić ale w kawiarni ma być doskonała! Plusem były jedynie naturalne soczki dla dzieci:) No jak dla mnie miejsce mało “przyjazne”. Wyczuwa się “sztywną” atmosferę. Właściwie niby jest modnie, designersko ale w tle leci jakaś kiczowata muzyka Bollywood:( zamiast pasującego do tego miejsca, neutralnego i lubianego chilloutu. Właściciele powinni pytać o wrażenia, starać się zrobić dobre wrażenie, a nie siedzieć przy komputerze… Wybaczcie za ostre słowa ale jesteście nowi i na pewno czekacie na opinie klientów. Owijanie w bawełnę nie jest dobre w biznesie. Wiemy coś o tym:) Powodzenia!

    • Dziękujemy za Wasze uwagi, na pewno przydadzą nam się w dalszej pracy nad tym, aby Cafe Culca była wyjątkowa i chętnie odwiedzana. Przychodźcie częściej, zachęcamy do próbowania wszystkiego co mamy w naszym menu. Zmienia się bardzo często.Tarty na słono robimy na miejscu.

Leave a Reply

Tag Cloud

