matka rządzi matka radzi matka nigdy cię nie zdradzi

lulanki

są takie piosenki przy których śpiewaniu nie wiedzieć kiedy leci nam oko. najpierw jedno później drugie, a po chwili śpi i głowa. zostają jedynie usta ruszane siłą rozpędu, jednak i one wkrótce milkną aby zatracić się w długim pocałunku ze snem.

wybitnym talentem wokalnym nie jestem, mimo wszystko jednak postanowiłam śpiewać smyczurowi. ewidentnie pomaga w zasypianiu, choć nie raz padałam wcześniej niż on, zdarzyło się też wyjść z pokoju z chrypą. początkowo skromny repertuar sprowadzał się do aaa kotki dwa, na wojtusia z popielnika i kilku kolęd. gdy już sama nie mogłam tego słuchać zapodawałam rockowe szlagiery jak jesters tear marillion czy wish u were here pink floydów. w desperacji w końcu udałam się do wyjątkowej księgarni muzycznej – kurant. zreferowałam po krótce o co mi chodzi a Pani jak zwykle trafiła w dziesiątkę. zakupiłam książeczkę z płytą, którą od tej pory prezentuję wszystkim znajomym dzieciakom, choć coraz trudniej ją znaleźć. nie będę się rozwodzić sprawdźcie sami. Kołysała mama smoka autorstwa Joanny Papuzińskiej z interpretacjami muzycznymi Kaji i Janusza Prusinowskich (ponoć płytę można tez dostać osobno)

naszym top of the top jest kołysanka o liskach, na którą zazwyczaj dajemy sobie 5 minut.

“przyszły liski do kołyski

miały baaardzo senne pyyyyski, senne łapy,

senne nosy i ziewały w niebogłosy..

a aaaa aa a aaaaa a a aaa aa a aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…………………… zzz

Leave a Reply

Tag Cloud

