matka rządzi matka radzi matka nigdy cię nie zdradzi

Kilka fajnych patentów i gadżetów, którymi warto się podzielić, zanim wypadną mi z głowy:

Gdy już w ciąży urośnie nam brzuch porządnie, koszulka zadziera się do góry i powstaje goła dziura między końcem koszulki a spodniami. By nie świecić golizną, fajne są pasy ciążowe, którymi tę dziurę sobie zakrywamy. Do kupienia np. w H&M na dziale ciąża. Ja swój zrobiłam z elastycznej koszulki na ramiączka (rozmiar taki, by trzymała nam się na brzuchu i nie spadała). Po prostu obcięłam ramiączka i zciągnęłam w dół. Kolor czarny, więc do wszystkiego pasował. I część dolna brzuszka zabezpieczona.

W prezencie dostaliśmy nawilżacz powietrza. Przydał się niesłychanie u Macia w pokoju, szczególnie w zimę, gdy suche powietrze kaloryferowe i katar permanentny. Trzeba oczywiście o nawilżacz dbać i go regularnie czyścić, by nie wyhodować bakterii. Nawet ja odczułam, że gdy powietrze nawilżone, lepiej się oddycha.

Pielucho pozwól żyć. Przewijać Macia zdarzało mi się w różnych miejscach: na ławce, w samochodzie, na kanapie, na trawie, w wózku,w kącie, na parapecie, na stole, w przedziale, na kolanie. Bardzo przydają się do tych akrobacji nieprzemakalne podkładki jednorazowe (jak nie ubrudzimy, możemy użyć wielokrotnie) firmy babydream do kupienia w rossmanie.

Chrupki kukurydziane. Przekąska dla Malca na każdą chwilę zwątpienia.

Kolejny dobry pomysł na prezent np. od wujka chrzestnego :)  Huśtawka. Wsadzamy malucha, buja się, słucha muzyczki, total relax, a my mamy 15 minut dla siebie.

I jeszcze jeden pomysł. Pożeracz pieluch. http://www.tommeetippee.pl/listproducts/parentcat/4/subcat/11/   . Rewelacja! Szczególnie w pierwszym roku macierzyństwa.  Jak już jesteśmy przy tej marce to polecam też butelki tej firmy. Smoczki mają kształt, który mojemu synowi bardzo przypadł do gustu, dzięki czemu łatwiej mi było odstawić go od piersi.

Leave a Reply

Tag Cloud

