matka rządzi matka radzi matka nigdy cię nie zdradzi

Co się dzieje z Madu mamą

Zawsze wiedziałam, że drzemie we mnie dzieciak, ale mój obecny stan jest trochę niepokojący. Odkąd mój syn skończył roczek i już naprawdę zaczął kumać czaczę, moje wewnętrzne dziecko rozbrykało się na dobre.  Nadajemy na tej samej fali, po prostu żółwik, beczka i piąteczka! Klocki duplo – super fun, mydło wszystko umyje- mega hit, bajki Andersena- zaczytałam się w nich i wiele nauczyłam. Nie mogłam się też powstrzymać by nie namalować małego arcydzieła w łazience Maćka markerami do kąpieli. Chyba niedługo zacznę pić z butelki, a mąż będzie mi zmieniał pieluszki.. Idę się przewietrzyć, bo właśnie przeszył mnie dreszczyk emocji na myśl o wycieczce do legolandu.

Comments on: "Co się dzieje z Madu mamą" (1)

  1. hmmm przynajmniej etap cycka masz już za sobą😉

Leave a Reply

Tag Cloud

