matka rządzi matka radzi matka nigdy cię nie zdradzi

niania first aid

dla zdrowia psychicznego, dla macierzyństwa radosnego, dla równowagi i koniecznego dystansu, niania jest NIEZBĘDNA! ja moją znalazłam przez http://www.niania.pl/ zajęło mi to nieco czasu. na rozmowy wstępne zatrudniłam 2 mamy chrzestne, które srogim okiem oceniały przewijające się kandydatki. po kilku godzinach castingów i dniach trudnych prób, zjawiła się Asia – bez doświadczenia. Anton pokochał ją od pierwszego wejrzenia, zanosząc się swym jeszcze wtedy bezzębnym chichotem. Nie ukrywam szarpnęła mną zazdrość, ale szybko rozsądek rozprawił się z sercem. W 2 dni pojęła wszystko, co ja opanowywałam przez miesiąc. spotykamy się już drugi miesiąc, w rezultacie ja mam wybawionego smyka, a smyk ma wybawioną mamę 😉

Leave a Reply

Tag Cloud

