matka rządzi matka radzi matka nigdy cię nie zdradzi

Mikołajki

“Wielki wór mam”- to były jedne z pierwszych słów Mikołaja, którego zamówiliśmy specjalnie dla naszych pociech, żeby im zrobić frajdę. Dzieci były uradowane, tylko mój mały 1,5 roczny bohater na jego widok tak się rozpłakał, że aż zwymiotował. Na swoją elegancką koszulkę, mnie, tatę, jasne obicie krzesła, całą łazienkę. Resztę wizyty spędził na rękach, ale pod koniec jednak odważył się pomachać Świętemu.  A ja też wielki wór mam. Prania🙂

Leave a Reply

Tag Cloud

